wat gebeurd er na eerste maand gratis xbox live?

ik heb 2 maanden geleden een xbox gekocht en toen de eerste maand gratis genomen, maar nu na 2 maanden staat er nog steeds: Signed in To XBOX LIVE Free. Als er free achterstaat, kan het toch geen geld kosten?
Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Er is verschil tussen Xbox live Gold en Silver. Als je een kaartje in de winkel/internet koopt, heb je Gold. Dat betekent volledige toegang tot het online gamen, maar ook het maken/joinen van Party's. Wanneer het abonnement verloopt, heb je Silver. Je kunt dan niet meer online gamen, geen party's maken en joinen, wel
Demo's downloaden en private chats houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt nog steeds verbinding met xbox live en kan gewoon demos en content blijven downloaden..wat je nu niet meer kan is online gamen..daar moet je voor betalen..je kan ook geen party's meer joinen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er free achter staat is het zeker gratis, maar naar mijn weten moet je jexbox live na een maand weer opwaarderen voor gold membership