Telefoon werkt niet en geluid van computer ook niet. Modem is goed volgens provider met mooie dame. Zit ook transformator tussen. Oplossing?

Mensen die bellen horen de telefoon overgaan, oude en nieuwe telefoon is dood ook zie je de (nieuwe opgeladen) batterij niet. Geluid van de computer werkt ook niet, volume staat gewoon aan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
capthavoc
14 jaar geleden
Het internet heeft niet zoveel met het geluid van je pc te maken. dat ligt aan de pc maar dat je geen geluid hebt met je telefoon is waar de mooie dame wat aan zou kunnen doen. Staat je telefoon niet per ongeluk op mute ? Hoor jij de andere kant wel maar zij jouw niet ?
of hoor je helemaal nix ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Modem werkt goed, heb internet. Telefoonlijn is dood aan mijn kant, zelfs de batterij valt weg. Zou dit aan het telefoonsnoer of de transformator liggen?
Hebben jullie nog een idee voor het oplossen van het geluid van de computer?
Bedankt voor alle reacties!

Het beste antwoord

De telefoon gaat ook over als er helemaal geen telefoon aangesloten is. Geluid van je PC is een ander probleem (mute, geen geluidsdrivers etc), of zit de stroomstekker van de boxen in hetzelfde stekkerblok als de telefoon? Dan ligt daar de stekker los...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het geluid van de computer staat los van andere zaken. Heb je internet op je computer? Zo ja, dan werkt het modem goed, zo nee, dan is het waarschijnlijk het modem.
Kun je zelf bellen met je telefoon?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is hij aangesloten per USB dan moet je het geluid op je kaart even omzetten in usb.dat kan je doen in je configuratiescherm.of je kunt even kijken in messenger of die goed is afgesteld,het even lastig maar dat zal het probleem wel zijn ,in Messenger,lukt het niet dan stuur ik wel uitleg ,groetjes FRED