Hoe krijg ik grote letters precies in het midden in Word?

Ik heb een lettertype die standaard niet in word voorkomt (schoolkx_new). Via http://www.websonic.nl/pctips/office2007word/word_tekstverticaalcentrerenoppagina.php
verandert er helemaal niets.

Toegevoegd na 1 dag:
Mijn vraag was niet duidelijk, hierbij een nieuwe poging...

Ik heb grote letters in Word gemaakt, met een -niet standaard- lettertype. De huidige tekengrootte is 680 punten. Ik wil deze letters precies in het midden van een A4 krijgen, maar op één of andere manier blijven de letters beneden op de pagina staan.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de grote letters in midden van de pagina komen te staan? Ik gebruik overigens Word 2010.

In de bijlage zet ik een aantal letters, alleen weet ik niet of het zichtbaar is voor jullie, daar het geen standaard lettertype is.

11 jaar geleden
in: Software
8.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je met in het midden in Word? Word is een programma bestaand uit duizenden programmeer regels. Bedoel je hoofd letters? Dat doe je met Shift. Hoeveel hoofdletters op 1 vel papier?
Welke versie van Word heb je? 2003, 2007, 2010, zeg het maar.

Antwoorden (1)

OK, Ik heb zelf ook dit lettertype gedownload en zie nu ook dat je 1 letter per pagina wilt. Dit doe je door middel van een tekstvak. Je maakt een tekstvak, ik werk alleen niet met Office 2010 en weet niet hoe dit hiermee gaat, maar via de Help moet dit te vinden zijn. Dit Tekstvak maak je nu zo groot dat het jouw grote letter kan bevatten. Nu kun je dit Tekstvak zo verslepen dat de letter precies in het midden van jouw A4-tje staat.
Nu nog op de rand van het Tekstvak rechtsklikken en naar Eigenschappen gaan om de zwarte lijn die om dit vak staat GEEN kleur te geven en weg is hij.
Ik denk dat je nu hebt wat je wilt. Je moet echter wel dit proces voor elke letter herhalen of je kopiëert het eerste tekstvak en met Ctrl+Enter maak je een nieuwe pagina en daar plak je dit Tekstvak op en je verandert de letter naar een ander, dit scheelt veel werk.

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Romaysa
11 jaar geleden
Dag Gda, Bedankt voor uw antwoord. Het is helaas niet gelukt met het tekstvak. Zodra ik de tekstvak kleiner maak valt de grote letter weg.. Ik kijk nog even hoe ik dit kan oplossen. In ieder geval bedankt voor uw moeite en zelfs het downloaden van het lettertype! Groeten,
Romaysa
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo Romaysa,
Waarom wil je het tekstvenster kleiner maken?
Als de letter dan wegvalt moet je de letter ook kleiner maken. Je wilt toch 1 letter op een A4-tje?
Schrijf me maar naar mijn e-mailadres wissel.52@adslmail.nl