Waarom moet ik een een proxy invullen en time delay om niet geblokt te worden door Google?

Ik probeer een aantal websites te controleren op zoekwoorden etc. Des te meer websites des te meer zoekwoorden en Google blokkeert mij. Nu zegt het programma je kunt een proxy instellen en een "time-delay"

Waarom is dit zo? Verder heb ik een lijst gevonden met 'gratis proxies'? , moet ik die dan als link aangeven in het programma?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

je mag van google een beperkt aantal zoekopdrachten per seconde doen. Als je een programma gebruikt voor zoekwoorden analyze dan doe je heel veel zoek aanvragen bij google en je ip adres wordt door google geblokkeerd. Darom moet je een proxy gebruiken. Met een proxy zie google het ip adres van de proxy server en niet die van jou. Het moet wel an "anonymous" proxy zijn!!
Als de proxy wordt door google geblokkeerd dan kun je altijd een nieuwe proxy gebruiken.