Passen deze onderdelen voor een PC bij elkaar, en hoe kan ik eventueel nog bezuinigen?

Hallo, ik ben Nathan.
Ik ben van plan een computer te gaan bouwen die gericht is op het spelen van games. Ik heb een lijstje gemaakt met onderdelen, dat naar mijn weten perfect met elkaar zou moeten werken. Maar voor de zekerheid wil ik toch een 'dubbelcheck' doen door middel van deze vraag. Mijn vraag is dus of deze onderdelen bij elkaar passen. Toen ik klaar was met mijn lijstje onderdelen was de prijs die ik verwacht had iets hoger dan dat ik eigenlijk wilde. Daarom dus ook de vraag of ik eventueel nog ergens op kan besparen. Dit is het lijstje dat ik gemaakt heb:

Behuizing: Cooler Master K380 €37,95
Processor: Intel Core i5-4690K Boxed €220,00
Moederbord: MSI B85-G43 Gaming €88,00
Geheugen: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU €66,95
Harde schijf: WD Black WD5000BPKX, 500GB €50,00 ?+vergroting naar 3,5" (behuizing heeft 3.5" interne bays)?
Grafische kaart: MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB €237,95
Optische drive: Asus DRW-24F1ST Zwart €15,00
Voeding: Cooler Master GM G750M €65,95

Totaal: €784,00

Achteraan de harde schijf staat ook nog een vraag; of ik voor deze harde schijf een 2.5" naar 3.5" converter moet kopen (volgens mij wel?)? Ik mijn behuizing zitten namelijk alleen 3.5" interne bays. Nu nog één laatste vraag; kan ik voorkomen dat mijn onderdelen kapot gaan aan statische elektriciteit door simpelweg die handschoenen te dragen die in het ziekenhuis ook altijd gebruikt worden?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Nathan.

Toegevoegd na 9 uur:
Een monitor heb ik al

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

De ziekenhuis handschoenen moet je juist niet gebruiken, gezien je ervaring zo ik bij bv alternate een pc online samenstellen, dan past alles bij elkaar en heb je ook nog garantie.
De hard 2,5" lijkt me een traag en ook nog erg klein kwa capaciteit, of is het een ssd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik weet een ding waar je nog op zou kunnen besparen en dat is de
Optische drive: Asus DRW-24F1ST Zwart €15,00
waarschijnlijk kun je daar nog op besparen bij mij in het dorp bijvoorbeeld is een winkel dijkma electronics en daar verkopen ze dezelfde optische drive voor 10,00 euro alleen is die dan wel grijs