Is het mogelijk om sims 3 op windows 10 te laten draaien?

Hallo Ik wil graag sims 3 spelen alleen ik weet niet of dat werkt op mijn pc. Zou het schadelijk voor mijn computer kunnen zijn?

MVG RintBlom

Het beste antwoord

Dit is uiteraard niet schadelijk. Gezien het een redelijk modern spel is zou het zonder problemen moeten opstarten en werken, indien dit niet het geval is kunt u bij eigenschappen instellen dat het spel runt op een verouderde Windows (bijv. Windows 7)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
RintBlom
3 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord. U heeft mij erg geholpen MVG RintBlom