Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een foto per mail gehad, maar is een alleen-lezen bestand. Hoe kan ik dit veranderen?

Ik heb van iemand een vakantiefoto over de mail gehad en wil hem graag gebruiken in een fotoboek van Kruidvat. Ik kan hem uiteraard wel bekijken maar nergens anders opslaan of bewerken omdat het een alleen-lezen bestand is.. Weet iemand of ik hem kan gebruiken en hoe ik dat dan moet doen? (Dus opslaan als een eigen bestand in mijn eigen map.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Soms helpt het als je het bestand nog een keer doorzend naar jezelf.
Ook werkt wel dat je de foto met je rechtermuisknop aanklikt en dan met de bestandsknop linksboven op de pagina kopieert. Maar het gemakkelijkst is om het aan de afzender te vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je met je muis op de foto gaat staan en dan op de rechtermuisknop klikt krijg je een menu.
Klik op "Eigenschappen" en zet het bolletjes/vinkje bij
''Alleen lezen'' uit. Nu moet je er alles mee kunnen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook de foto openen en er een printscreen van maken (meeste toetsenborden CTRL + prtscrn). Dit gaat wel ten koste van de kwaliteit en dat zal goed zichtbaar worden als ke de foto laat vergroten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding