Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zou je met alle vragen en antwoorden op deze site kunnen doen?

Herman Kienhuis, manager Innovation en Business Development van ilse media: "(...) Ontwikkelaars en sitebeheerders hebben de mogelijkheid om via een API (application programming interface) ook gebruik te maken van de database met vragen en antwoorden."

Nu zit ik me suf te piekeren waar je al deze informatie voor zou kunnen inzetten. Iemand een idee?
Misschien is Ilse wel blij met je geniale inval, maar ik kan het niet bedenken...

AWM
15 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zou een soort tweede Google kunnen maken gericht op echte vragen. Wanneer jij een vraag hebt wil het niet altijd lukken om via Google het gewenste antwoord te vinden (waarom werkt dit zo, hoe zit dat, waarom doet men dit, etc). Je krijgt vaak veel resultaten terug over een onderwerp, maar een direct antwoord is er niet altijd bij. Via sites als GV kun je gebruikers dus in staat stellen om kant-en-klare antwoorden te vinden op hun vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad, de enige valkuil is dat niet alle vragen een antwoord hebben, en dat niet elk antwoord in jouw ogen het beste antwoord is.
Daar is veel mee te doen in populaire quiz, in het onderwijs, voor ouderen alert te houden, om politici een neus te zetten. Op voorwaarde dat alle gv grondig herschikt worden vlgs thema's , vlgs vrolijkehid, vlgs actualiteit. Das de grote klus. In het verleden zijn er massa' boekjes geweest met lijstjes en nu met alle vragen met vele goeie antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een boek maken !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding