Bestaat er een online signaalklok?

Mijn vader organiseert een avond met activiteiten,
op verschillende tijden moet er een bel afgaan,
waarvan je zelf kan bepalen hoelang die duurt en ook vanzelf weer uitgaat.
Net als een schoolbel dus eigenlijk.
Ik kan nergens iets vinden waar ik iets aan heb.
We willen het graag op de laptop hebben, zodat we hem op de geluidsinstallatie/beamer kunnen aansluiten.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek eens op pokertimers, die zijn vrij populair geworden sinds mensen veel pokeravondjes organiseren. Kan je ook nog leuk mee knoeien met punten en deelnemers e.d.

Het beste antwoord

misschien heb je hier iets aan.

www.online-stopwatch.com