Wat moet ik doen zodat ik weer programma's terug kan kijken op mijn computer?

Ik heb pas geleden heel mijn computer opnieuw geinstalleerd en sindsdien( al bijna een week) kan ik geen programma’s meer terug kijken zoals rtl- en uitzendinggemist. Als ik een programma wil zien laat die het reclamefilmpje wel zien maar daarna stopt die ermee. Als ik zo’n programma open wordt ook het internet in me andere tabbladen ongeveer 10 seconde heel erg slecht, terwijl mijn draadloze verbinding rechtsonder in beeld aangeeft dat de verbinding uitstekend is. Adobe, Java en silverlight heb ik al gedownload. Youtube filmpjes kan ik wel bekijken. Wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Heb je wel Microsoft Silverlight geïnstaleerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die heb ik al geinstalleerd..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer is een andere webbrowser zoals Google Chrome of FireFox, misschien werkt het dan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, doet het ook niet, had ik al geprobeerd. Het gekke is juist dat me internet er ook even 'af' gaat als ik zoiets wil terugkijken en als ik de tabblad wegklik het internet het na paar seconde weer doet..