Wordt internet (glasvezel) per 13 december duurder?

Zojuist een mannetje van Vodafone aan de deur gehad met een snelle babbel, die beweerde dat per 13 december mijn internet 18% duurder wordt... Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ligt eraan welke provider je hebt. De prijs van internet is bij elke provider anders. Overigens vreemd dat een mannetje van Vodafone het gaat hebben of jouw internetverbinding. Of ging het over mobiel internet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vodafone doet ook glasvezel.