hoe kan ik een door anderen gedeelde link van mijn prikbord halen bij facebook?

ik krijg net in 10 minuten tijd 2 keer een gedeelde link met daarop een filmpje van Rihanna, meer bloot dan aangekleed. Als ik op het filmpje klik gebeurt er weinig, het start niet want er moet eerst een leeftijdverificatie plaatsvinden. Dat ga ik dus niet doen.
Hoe kan ik een door "vrienden" gedeelde link van mijn prikbord verwijderen? Of denkt iemand dat dit eerder een worm of virus is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Goeie kans dat door het klikken op het 'filmpje', je het item liked. Dat verklaart ook waarom je het van meerdere mensen in je nieuwsoverzicht ziet verschijnen. Hoogstwaarschijnlijk staat het nu ook via jou in de nieuwsoverzichten van jouw vrienden. Zo ja: even naar je profiel gaan, je muis boven het item houden totdat het omlaag wijzende driehoekjes verschijnt, dat aanklikken en vervolgens kiezen voor verwijderen.

En in het vervolg hier niet meer intrappen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Idd een virus, ik had hem al 4 keer.
Rechtsboven in de post op het vriendentekentje klikken en dan aangeven als spam, dan verdwijnt ie!