Ik heb een virusscanner gekocht, deze heeft mijn computer niet goed beschermd. Kan ik mijn geld terug vragen?

Ik had een tijd terug de virusscanner pro 2012 van PANDA gekocht. Hij zou heel goed zyn tegen alle zooi op het internet. Deze scanner had me rond de 68 euro gekocht. (Voor 1 computer) Mijn windows Xp heeft nu een virus, hij wilt na het opstarten NIKS doen en mn beeld loopt vast of hij valt uit. Ik heb geen waarschuwing eerder gehad met dat mijn pc een virus zou kunnen hebben. Heb ik recht op mn geld?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, je kunt je geld niet terugvragen. Als je je huis beveiligt met goede sloten, is dat ook geen garantie dat inbrekers nooit hun slag zullen slaan. Geen enkele beveiliging biedt 100% zekerheid. Bovendien is het bij computers zo dat in de meeste gevallen de gebruikers zelf degenen zijn die de malware downloaden. Dat gebeurt bijvoorbeeld door verdachte e-mails te openen, vage bestanden te downloaden of naar onbetrouwbare websites te gaan. Geen enkele scanner kan je daartegen beschermen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100