Moet je Airport Extreme eerst installeren aan je Time Capsule of kun je dit wireless activeren?

De Airport Extreme heb ik speciaal gekocht om meer signaal te krijgen in een andere ruimte. Ik heb de AE in het stopcontact gedaan en via mijn laptop geactiveerd. Het lampje was groen maar volgens mij is het signaal op mijn iPhone niet meer geworden dan zonder AE. Heb ik iets fouts gedaan of iets vergeten te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Jouw nieuwe AE heeft waarschijnlijk een andere 'naam'.
Als je in je settings gaat kijken bij wifi op je iPhone zie je een lijstje met wifi netwerken. Daar staat nu ook de nieuwe AE bij. Verbind daar een keer mee, en vanaf dan zal jouw telefoon met het sterkste wifi netwerk verbinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik opnieuw naar Settings ga dan zie ik nog steeds mijn oude netwerk en geen verbetering in het signaal. Bij het installeren van de AE kreeg ik de vraag of deze samengevoegd moest worden met het bestaande netwerk en daar heb i 'ja' op geantwoord. Moet dat niet?