Hoe kan ik bij Dushi Like You een eigen knuffel maken?

Ik wil graag een knuffel van mezelf laten maken en weet dat dat kan via dushilikeyou.com. Maar ik kom niet verder dan de eerste stap: geslacht kiezen. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
LOL, ik dacht dat je liep te kloten hahaha

Antwoorden (2)

Een foutje in de site, denk ik ik kom wel langs geslacht, maar bij de huidskleur staat er niks. dus dat moet de site wel zijn ..ook na een paar keer refreshen doet hij het nog steeds niet.. Hij doet het dus niet! D:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, hij doet het bij mij ook niet.

Gelukkig staat er een adres en e-mail adres bij

Aarplein 20
2406 BZ Alphen a/d Rijn

info@dushilikeyou.com

Je zou ze een mail kunnen sturen dat ie het
bij verschillende mensen niet doet!