You Tube stopt als ik mijn muis niet beweeg waar ligt dat aan?

Wat moet ik veranderen om dit gebeuren tegen te gaan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Ik heb dat ook wel eens gehad. Dat een proces veel sneller liep zolang ik de muis in beweging hield.

Antwoorden (1)

Das wel de vreemdste muis die ik ken
ik kan me niet voorstellen dat dat echt de oorzaak is

Vraagje is het een usb muis of een ps/2 muis ? zitten ze goed vast ?
of is het een laptop touchpad ?

verwijder eventeel de muis in apparatenbeheer (zie systeem) en herstart de pc ?
misschien is er toch iets met de instellingen op deze manier wordt dat gereset naar standaard waardes
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat er iets is met de sensors
stof vuil vocht etc

tijd voor een nieuw muis ?