whatsapp, hoe kan het dat iemand binnen seconden off- en online is?

Hoe kan het als iemand echt continu on- en offline gaat op whatsapp binnen seconden ipv zeg maar er gewoon op te blijven. Wanneer registreert whatsapp offline- en online?
Dan zou je toch continu bezig zijn met app openen en afsluiten? Hoe gebruikt zo iemand de app?
Heb het zelf wel eens met iets opzoeken tussendoor op internet. Maar dan duurt het eventjes En dan is het niet continu on- en offline. Alleen even een kleine break.

2 jaar geleden
2.8K
ronron1212
2 jaar geleden
Wat bedoel je nu ik sta meestal off line en als ik dat wil ga ik on line.
gastvrouw
2 jaar geleden
Ik bedoel hoe gebruikt iemand de app als je zo ontzettend snel heen en weer gaat van on- en offline en vice versa. Dan kun je het toch net zo goed open laten staan? Wat is eigenlijk de snelste manier om on- en offline te gaan.
Jouw antwoord is ook hoe ik het doe.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 jaar geleden
Maar als iemand meteen zijn scherm telkens uit zet omdat 'ie geen zin heeft naar de zinloze tekst: "gastvrouw is aan het typen..." te blijven staren, of om batterij te sparen dan is dat toch zijn/haar manier van kijken ?
Ik vraag me af wat het probleem is... ?
Inekez1
2 jaar geleden
Als je in een andere app bezig bent, of helemaal niet met je telefoon bezig bent, en tussendoor even kort naar whatsapp gaat om een binnenkomend bericht te lezen, of bijbehorende foto te bekijken, dan ben je maar een paar seconden op whatsapp bezig. Alleen als je zelf een bericht terug gaat sturen of bewust het scherm op whatsapp open laat staan, blijf je online. Ik krijg regelmatig een hele serie appjes van een groepsapp binnen als ik aan het wandelen ben. Dan kijk ik af en toe even wat er gestuurd is en druk ik daarna direct de telefoon uit en de toetsvergrendeling aan zodat ik niet per ongeluk iets intoets als de telefoon in mijn zak zit. Dan ben ik dus ook zo iemand die telkens offline en online gaat.
gastvrouw
2 jaar geleden
Duidelijk!
Ga je nu offline als je in de app het scherm (zijknop) uit zet of moet je echt uit de app gaan om offline te gaan?

Antwoorden (1)

Dit wordt geregistreerd zodra iemand de app verlaat, ja.