Kan je de gtst app Wie is Tim, ook gebruiken op een gewone pc? Of is er nog een andere manier om mee te doen?

Ik heb geen iPhone ofzo en vroeg me af of ik met mijn gewone pc ook mee kan doen met het Wie is Tim spel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb dit programma gedownload en er al van verschillende app's opgezet in dit werkt prima! Behalve bij de gtst app, die doet het niet.. Erg jammer! Hij komt er wel bij te staan maar als je er dan op klikt gaat hij hem openen via internet en dan wil hij hem op je mobiel zetten, die ik dus niet heb.. Ik weet niet hoe het komt dat deze app anders reageert dan alle andere apps
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had het zelf ook geprobeerd, niet met andere apps, maar wel die van gtst en het werkte idd niet. Ik dacht dat het aan mij lag, maar het ligt dus aan de app. Helaas geen GTST app voor mensen zonder mobiel. :(

Andere antwoorden (2)

Jammer genoeg kan dat niet. Je kunt wel altijd aan een vriend(in), kennis of familielid vragen of je zijn/haar toestel even mag lenen, je kunt namelijk gemakkelijk in-en-uit loggen op de app. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
JA, dat kan !
Run android op windows (emulator)
gewoon effe bluestacks
http://bluestacks.com/
installeren de app opzoeken (intypen gtst wie is tim en bij android staat ie dan)
veel plezier !

Kit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit programma gedownload en het is idd een erg handig programma. Ik heb al verschillende app's gedownload die prima werken! alleen de gtst app doet het niet.. Als je hem in typt bij de zoek bar dan komt hij er wel bij te staan maar als je er dan op klikt gaat hij hem niet downloaden.. Hij opent dan een web blad en wil hem dan op je smartphone zetten die ik dus niet heb. Al dus is het mij nog steeds niet gelukt om deze app te kunnen gebruiken.. Erg jammer dat ze dit zo bedacht hebben en dat ze het niet op facebook of gewoon op hun site hebben staan!