Is de iMac Desktop PowerPC G4 goed voor media???

Mijn vraag is dus of je er vooral goed muziek op kunt afspelen (zonder gehaper) en video ook wel het liefst

Alvast bedankt!
Gr Gebruiker71

Weet jij het antwoord?

/2500

Tuurlijk, alleen denk ik niet dat die Blu-ray/HD aankan. Heb je er meer info over?

geluid, dvdvideo en opgenomen video is ok maar vergeet flash maar Dus geen youtube direct streaming , is echt bagger je kan met een g4 ook niet hoger dan mac os X 10.5 en daar loop je uiteindelijk ook op vast. Apple is niet bepaalde mild met achterlopende OSen zelf een G5 zou ik niet meer kopen zeker niet voor de prijs die ze er voor vragen Alleen een intel processor voldoet aan de eisen van deze tijd Dus mijn raad?..... niet doen geen G4 en Geen G5 alleen intel Als je de kans krijg om rechtstreeks naar youtube te gaan en daar een video proberen af te spelen zal je het wel merken

Een iMac G4 is sterk verouderd. De PowerPc's werken op een andere processortechniek dan de moderne hedendaagse techniek. Alle Macs die gebruikmaken van een PowerPC Processor zijn af te raden. De hedendaagse Mac werkt met een Intel processor. Flash op een Mac zal nooit even vlot lopen als een Windows PC. Deze tijden zorgt flash voor oververhitte Macs en dergelke. Intel Macs zijn sterk aan te raden. Een PowerPC kun je enkel nog gebruiken om een muziekje af te spelen, of om simpele websites te bezoeken. Toegevoegd na 54 seconden: Een G5 is nog PowerPC en bekent om zijn productiefouten...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100