Is de iMac Desktop PowerPC G4 goed voor media???

Mijn vraag is dus of je er vooral goed muziek op kunt afspelen (zonder gehaper) en video ook wel het liefst

Alvast bedankt!
Gr Gebruiker71

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Tuurlijk, alleen denk ik niet dat die Blu-ray/HD aankan. Heb je er meer info over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geluid, dvdvideo en opgenomen video is ok

maar vergeet flash maar
Dus geen youtube direct streaming , is echt bagger
je kan met een g4 ook niet hoger dan mac os X 10.5 en daar loop je uiteindelijk ook op vast.
Apple is niet bepaalde mild met achterlopende OSen

zelf een G5 zou ik niet meer kopen
zeker niet voor de prijs die ze er voor vragen

Alleen een intel processor voldoet aan de eisen van deze tijd

Dus mijn raad?..... niet doen geen G4 en Geen G5

alleen intel

Als je de kans krijg om rechtstreeks naar youtube te gaan en daar een video proberen af te spelen zal je het wel merken
capthavoc
12 jaar geleden
Een iMac G4 is sterk verouderd. De PowerPc's werken op een andere processortechniek dan de moderne hedendaagse techniek. Alle Macs die gebruikmaken van een PowerPC Processor zijn af te raden. De hedendaagse Mac werkt met een Intel processor. Flash op een Mac zal nooit even vlot lopen als een Windows PC.

Deze tijden zorgt flash voor oververhitte Macs en dergelke. Intel Macs zijn sterk aan te raden. Een PowerPC kun je enkel nog gebruiken om een muziekje af te spelen, of om simpele websites te bezoeken.

Toegevoegd na 54 seconden:
Een G5 is nog PowerPC en bekent om zijn productiefouten...