Er is een aanvullende plug-in nodig voor google crome ik heb alles gedaan maar toch blijft hij het aangeven! wat moet ik nou doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke plug-in?
fremar
12 jaar geleden
http://www.google.com/support/forum/p/chrome/thread?tid=30fd1b0cbb56337e&hl=nl

Antwoorden (1)

Als u toestaat dat sites gebruikmaken van plug-ins en Google Chrome detecteert dat een plug-in voor een bepaalde pagina ontbreekt, wordt u boven aan de webpagina gevraagd of u de plug-in wilt installeren.

Klik in het bericht op Plug-in installeren. Voor sommige plug-ins wordt de installatie gestart door een installatiebestand naar uw computer te downloaden. Zorg er bij deze plug-ins voor dat u de download bevestigt. Dit doet u door op 'Opslaan' te klikken in de downloadbalk die onder aan uw browservenster wordt weergegeven. Zodra de download is voltooid, start u Google Chrome opnieuw door alle geopende vensters te sluiten om het installatieproces te voltooien.
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja allemaal gedaan maar werkt niet! downloaden werktniet!
fremar
12 jaar geleden
plaats je vraag even in het helpforum/ http://www.google.com/support/forum/p/chrome?hl=nl&utm_source=HC&utm_medium=leftnav&utm_campaign=chrome