Hoe blijft mijn opstart pagina achter mijn nieuw geopende tabblad staan?

Ik weet niet of ik het zo goed omschrijf.
Maar voorheen, als ik een startpagina opende en iets aanklikte, kon ik, door op de retourpijl te klikken, linksboven in, weer terug naar de startpagina. Die zat er dan achter.
Nu echter, moet ik telkens weer de startpagina opnieuw opzoeken en openen.
Heeft iemand een tip hoe hij er weer achter bijft zitten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik weet niet of we over hetzelfde hebben, maar er zijn pagina's zo geschreven (met redirect) dat je dan niet terug kunt klikken naar eerdere pagina's. Als je rechtsklikt op het knopje om terug tegaan komt er een lijstje met bezochte pagina's. Als je dan op de link drukt van je startpagina, kom je daar weer terug.

Suc6

Toegevoegd na 2 minuten:
Rechtsklikken is trouwens een goed hulpmiddel, bij ieder probleem op de computer, om tot een oplossing te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt de knop geschiedenis?
Wat ik bedoel is dat ik voorheen op de pijl, links boven in, en dan de linkse pijl, weer terug kon naar de gekozen opstartpagina.
Ik klikte dan aan wat ik wilde lezen en dan weer terug om iets anders te kiezen!
Beetje moeilijk uit te leggen zo, maar ik hoop dat je het begrijpt :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op de knop die je beschrijft rechtsklikt komt er een lijstje bezochte pagina's tevoorschijn, dan kun je verder terug dan de "pijltjestoets" door normaal klikken toestaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oké, gevonden, bedankt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor je advies.
Groetjes Loes

Andere antwoorden (1)

Als het goed begrijp wil je niet alleen een startpagina op je normale opstartpagina maar ook in je tabbladen.
Ik weet niet welke browser je gebruikt om te internetten, maar voor Firefox kun je hiervoor wellicht een add-on installeren. Er is sowieso een add-on waarmee je bijvoorbeeld opstartpagina's in kunt zetten (net als bij de Opera browser).
Voor de add-on Speeddial zie hieronder:

Toegevoegd na 5 minuten:
Voor internet explorer 7 of nieuwer kun je het onderstaande gebruiken:

Ga naar extra --> internet opties-->Kopje tabbladen "instellingen" ---> Vink aan: Startpagina voor nieuwe tabbladen openen in plaats van een lege pagina en klik op OK.