Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Filmpjes op internet (zoals Youtube) beginnen te haperen als ik het beeld op full screen zet. Wat te doen?

Eerst wordt het scherm een tijdje wit en daarna komen de beelden. Maar... die hapert... Het geluid trouwens ook...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
744
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat heb ik ook, maar dat ligt bij mij aan de internet snelheid,ik heb een gedeelde lijn met 6 computers, bij mij hapert youtube ook, omdat i niet zo snel is met het laden van de video, dit heb ik ook nu ik de olympische spelen wil streamen, ik zie 5 seconden, dan moet i 2 minuten laden, dan zie ik weer 5 seconden en moet i weer laden..heel irritant ja, je kan er zelf niet veel aan doen, als je veel programma`s op de pc tegelijk hebt draaien die ook veel geheugen vraagt dan kan je die misschien uitzetten, helpt ook wel eens, of het internet abbonement verhogen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer is je adobe flash player te updaten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Snellere computer, geheugen schoonmaken, de verbinding van internet controleren of de kwaliteit van de film lager zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding