Hoe krijgt mijn YouTube filmpje meer publiciteit?

Ja okee, doorsturen. Maar ik heb niet echt veel vrienden op Hotmail/MSN. Dus... Is er nog een andere mogelijkheid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je kan bij iedere YouTube-video jouw eigen video als ''Videoreactie'' plaatsen. Doe dat bij (populaire) video's die ongeveer hetzelfde onderwerp hebben als de jouwe. Iedereen die die video kijkt, ziet ook jouw video en zal snel jouw video kijken wanneer ze merken dat die over hetzelfde onderwerp gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan over welk onderwerp, maar probeer een site te vinden en zet in je signature de link ernaar.
Of mail mensen die je kent van dat forum (komt na een tijdje).
Je kunt ook ergens anders gewoon adverteren op het Internet.

Succes!