Kan je een foto van YouTube op schermgrootte printen?

Gisteren stuitte ik op een liedje op YouTube en inplaats van een video stond daar een heel leuke foto van een (haast) lachende kat. Ik wilde die kopiëren, maar als je hem op schermgrootte zet heb je geen knoppen meer. Ik kan hem dus alleen kleiner printen. Kan het ook op dat maximum formaat; zo ja, hoe?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zet het Youtube filmpje op pauze en druk op prtScrn. Open nu Word. Rechtsklik op een wit gedeelte van het blad en kies Plakken. Nu kan je trekken aan de tekening met de muis zodat die groter wordt. Je kan ook de tekening bijsnijden met het bijsnijden symbool bij Ontwerpen in Word.

Ik zou wanneer je hem op Full Screen hebt gezet dan op PrintScreen drukken, met Paint eventuele randjes erafhalen en dan printen.

je kan m op scherm groote zetten, een screenshot van maken en dat kinpen in een foto bestand en die dan printen. over de kwaliteit durf ik niks te zeggen. (ik denk zelf dat het dan één groot geklier word) screen schots kan je maken door op de knop ''Prt Sc'' te drukken. die zit schuin boven je numlock toets, naast de scroll lock en pause break. wat je ook kan doen is de maker van het filmje vragen of ie je de foto op wil sturen, en/of op zoeken op google.

Je kan toch gewoon fullscreen activeren en dan printsreen/prscr ofzo indrukken dan kan je naar paint gaan en ctrl-v of plakken doen en tada alleen even opslaan. Of niet?

ja maar weet niet hoe

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100