Wat betekent dit?

Attention! Your web page request has been cancelled.
This web site refused your connection as it was reported as a malicious request. This can be caused by Viruses, Trojans or Malware found on your computer.

In order to resend your request to the website, press Resend request (please note, this action may cause a permanent block of your computer by the requested website)

To activate your security software, please press Fix Now (recommended

ik kom bijna niet meer op internet nu ik anti virus 8 heb,ze blokkeren me wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Komt deze melding wel van je anti virus?
Ik kan je wel even kort uitleggen wat je kunt doen, maar verder verwijs ik je naar nucia.eu Plaats daar een hijacktis logje, google hierop.

HijackThis is een stukje gereedschap dat een lijst laat zien van bepaalde configuraties die op je pc gevonden zijn.
HijackThis scant je register en andere bestanden op ingangen die door Spyware of Hijackers achtergelaten kunnen worden.
Het interpreteren van deze resultaten kan moeilijk zijn omdat er veel legitieme programma’s zijn die geïnstalleerd worden op dezelfde manier als de Hijackers.

Verder raad ik je aan om in veilige modus te gaan,
Zo moet dat:
http://www.multidesk.be/artikels/artikel/51/Hoe-start-ik-Windows-op-in-veilige-modus.html

Enkele goede anti virusscanners zijn(gratis)
- Malwarebytes anti malware
- Antivir
- AVG
- Avast

Enkele gratis firewalls
- Comodo
- Pc tools
- Zonealarm

Kijk hier eens:
http://schoonepc.nl/optim/avgvirus.html
http://schoonepc.nl/optim/freeantivirus.html
http://schoonepc.nl/optim/avastantivirus.html

Firewalls
http://schoonepc.nl/optim/comodofirewallpro.html
http://schoonepc.nl/optim/pctoolsfirewallplus.html

Verder moet je meteen je computer afsluiten van je netwerk, en het internet, aangezien het nog onbekend is wat voor virus het is, weet je ook niet hoe het zich verspreidt.

Aantal preventieve maatregelen:

Probeer bovendien alleen met Firefox te surfen en installeer de volgende extensies:

* KeyScrambler (Bescherm jezelf tegen trojanen die toetsaanslagen vastleggen en doorsluizen)
* NoScript (Stopt ongewenst uitvoeren van JavaScript, tenzij de gebruiker toestemming geeft)
* RequestPolicy (Bescherm jezelf tegen Cross Site Request Forgery (SCRF) en andere aanvallen)
* BetterPrivacy (Verwijder Flashcookies; informatie die 'n Flashplugin plaatst op de pc)
* ProCon Latte (Weer een filter, maar filter hiermee op trefwoorden)
* WOT (Vertelt of een website betrouwbaar is of niet)

Vooral keyscrambler,WOT,BetterPrivacy, en Noscript zijn mijn favoriet.

Adobe Flash niet zomaar accepteren, alleen van een betrouwbare bron.

-Voortaan kun je voor kleine bestanden best Virustotal.com gebruiken, als je twijfelt.

-Als je denkt een trojan te hebben, ontkoppel dan je computer van het internet, de trojan kan dan geen gegevens meer verzenden. Via de pc is niet genoeg, je INTERNET KABEL MOET ER UIT.

- Vóórdat je een bestand scant, update je scanner.

ZO. Voor vragen, stuur maar bericht/reactie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet in veilige modus met internet toegang zoeken naar een anti mallware programma.
Doe dit snel want mallware bereid zich snel uit en alles wat je typt of als je inlogt wordt gekopieerd en doorgestuurd !