Hoe verwijder ik de contactpersonen uit de lijst(outlook)?

wie kan mij helpen?

als ik een nieuwe e mail wil maken, en ik toets bij aan; de 1e letter van de naam van de contactpersoon, dan krijg ik een heel lijstje met namen tevoorschijn.
nu wil ik dus namen wissen uit dat lijstje, maar hoe moet dat?
ik heb dus helaas al een mail,bij vergissing, naar de verkeerde persoon gestuurd, vandaar...
ik ben er al wel achter dat ik via de pijltjestoets bij de desbetreffende persoon kan komen en via de delete knop deze dan kan verwijderen. maar als ik de computer afsluit en opnieuw opstart staat iedereen er weer in...... zucht.

bedankt alvast voor het antwoord."

Weet jij het antwoord?

/2500

nee eigenlijk kan dat niet permanent wat je gewoon moet doen is net zolang door typen totdat alleen die naam te voorschijn komt dus eerste letter, tweede letter wordt de lijst al kleiner en daar dan eventueel al selecteren handig is wel de email die je nooit meer mailt of nooit meer zult mailen helemaal te verwijderen uit het adresboekje

Wat je in dat lijstje te zien krijgt, zijn e-mailadressen die je ooit hebt ingetypt om naar te mailen. Inclusief de fouten. De methode die je beschrijft (naartoe bladeren en met verwijderen) is correct. Het is dus vreemd dat de adressen weer terugkomen. Wat je zou kunnen doen is de complete autocomplete cache wissen. Nadeel is dat je dan ook de correcte adressen kwijt bent: Open het startmenu en klik op 'Uitvoeren' (of doe -). Plak/typ in het vak '%APPDATA%\Microsoft\Outlook'. De verkenner start nu met deze map geopend. Verwijder of hernoem alle bestanden met de extensie .nk2

Je moet de namen van mensen die je nooit meer wilt mailen volledig uit je adresboek halen. Verder moet je ergens uit kunnen vinken dat je adresboek automatisch adressen opslaat die jij beantwoord (ik had in no-time mijn adresboek vol met namen van mensen die mij mailden ivm marktplaats) en je moet kunnen uitvinken dat er automatisch aangevuld wordt (wat jij dus niet wil, maar dan kun je het dus niet meer gebruiken). Ik heb thunderbird dus ik kan helaas niet aangeven waar je daarvoor moet zijn maar speel eens met de instellingen in outlook en kijk eens wat er overal staat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100