Ik weet er niet super veel van, maar mijn vriendje is een gamer en hij zei tegen mij, nu ik een nieuwe wil:
HP is goed, maar niet het best. Het zijn kantoor laptops, dus ze gaan lang mee, en daar betaal je voor. Opzich zijn er betere computers voor die prijs, maar die raken sneller sloom, oud en warm. HP is heel goed in het systeem koel houden, en verder zijn het sterke computers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus volgens u is hp best wel goed?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof van wel. Ze zijn niet hét beste wat je kan krijgen voor de prijs, maar ze gaan heeeeel lang mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval niet de Hp pavillion dv9000 en dv6000 die gaan snel kapot ik heb de dv9000 nou scharnier gebroken en hij word erg heet ik heb nu een nieuwe hp pavillion dv6-3010sd maar vind hem aardig warm worden
Ik heb een hp van 10jaar geleden, werkt perfect, zelfs de accu, maar heb er ook 2 van net een jaar oude, en dat is drama. Binnen 6mnd beide accu defect, een adapter defect, en nu beide stroom circuits defect. Voor mij geen hp meer!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10 jaar is echt heel lang. Dat is alsof je computer hoog bejaard is.
Nee dit klopt niet. Het heet worden van laptops heeft niets te maken met het merk.
Zelf heb ik al 5 jaar een HP en nog steeds geen problemen mee gehad. Hij voelt wel heet aan na een tijd als je hem op je schoot legt. Maar dat is met andere laptops ook het geval. Vandaar dat de term laptop later vervangen is door notebook om aan te geven dat deze niet voor alleen voor je schoot bedoeld is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hp pavillion dv6000 en dv9000 zijn wel slecht de slechtste die hp ooit gemaakt heeft eigen ervaring ik heb een nieuwe hp pavillion dv6-3010sd en die vind Ik erg warm maar het kan ook aan mij liggen hoor
HP (Hewlett Packard, niet te verwarren met Packard Bell) heeft twee reeksen: zakelijk en consumenten. De consumenten reeks van HP staat er inderdaad wel om bekend dat deze niet zo fantastisch zijn en inderdaad snel heet kunnen worden. Ik heb al een aantal HP's gerepareerd waar stof een groot probleem was. Dit kan natuurlijk bij elke laptop voorkomen, maar de circulatie van HP vind ik persoonlijk niet geweldig.

Je kunt beter naar een Asus, Toshiba, Lenovo of MSI kijken. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn eigen ervaring is dat de hp pavillion dv9000 en dv600 erg slecht zijn en snel kapot gaan in mijn andere reactie's op antwoorden ziet u dat ook gr,
Je kan natuurlijk ook een notebook-cooler aanschaffen. Ik gebruik er zelf ook een en het werkt perfect.

Er is ook een gratis programma waarmee je de temperatuur van je moederboard kan meten, dat heet ''CoreTemp''. Hier is de downloadlink:

http://www.alcpu.com/CoreTemp/

ik raad je wel aan je computer uit te schakelen als de temperatuur boven de 100 graden stijgt! Dit programma geeft tevens een melding als dit het geval is.
Groetjes,
Carlo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let ook op de kleur, als het een zwarte laptop is word hij altijd sneller warm!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt waar? ik wist dat niet eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zwart geeft sneller warmte af, met een warme binnenkant en zwarte behuizing zou hij dan in theorie de warmte beter af moeten geven, dus beter moeten koelen. tenzei je hem in de zon legt, want dan geeft ie de warmte van de zon af aan de binnenkant...
Dat valt best mee. Ik ben erg blij met de Compaq die ik heb. Stevige modellen. Ik zou geen Sony kopen. Daar heb ik slechte ervaringen mee, voelt aan als breekbaar plastic. Acer stopt werkelijk troep in hun laptops. En sluit die hardware van lage kwaliteit ook nog eens slecht aan.

MSI, HP, maar vooral Toshiba is top klasse.