Een bedrijf heeft een andere naam en website gekregen. hoe krijg ik het voor mekaar dat ik wel gevonden word onder de nieuwe naam op google?

veel mensen weten niet dat de naam veranderd is maar ik zou wel graag willen dat ze als ze op de oude naam bijvoorbeeld zoeken de nieuwe website krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Veel bedrijven doen dat alsvolgt:

Firma Jansen, v/h Pietersen.

(v/h betekent voorheen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houdt een website onder de oude naam in de lucht en meldt daarop de naamswijziging.
Zorg dat mensen op die site automatisch naar de nieuwe siteworden doorgestuurd na enkele seconden.

Ps. Deed de postbank internet bankieren ook een tijd lang na de wijziging naar ING
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, klopt,
Kimath
13 jaar geleden
Zelfde wat ik zei, maar dan duidelijker verwoord :)