How block je porno advertentie op een site?

Ik kom wel eens op sites voor volwassenen en dan bedoel ik geen porno sites, maar bijv bestgore.com, maar ook op andere en op de site hebben ze onsite ads van porno, is er een manier om deze ads (soort fimpjes in flash), te blokkeren, net zoals je bijv voor youtube een plugin hebt die advertenties vervangt door bijv bijbelteksten, maar dan om gewoon de ads compleet te blokken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (1)

Met het gratis AdBlock moet dat lukken. Aangezien ik niet weet welke Browser je hebt, moet je dat zelf even googelen:

https://www.google.nl/search?q=adblock&aq=f&oq=adblock&aqs=chrome.0.57j5j0j59j62l2.2006&sugexp=chrome,mod=6&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 Ik gebruik die AdBlock al een hele tijd voor Chrome, werkt meer dan uitstekend. Zelfs de vervelende reclame die ze vóór Youtube video's plakken worden er door geblokt.