Hoe krijg ik mijn perkament geblokkeerde Snapchat weer terug??

Mijn Snapchat perkament geblokkeerd omdat ik mijn verjaardags datum wou veranderen. Ik drukte per ongeluk op 2004 en toen stond er dat je 13 jaar moest zijn voor snapchat en dat mijn account werd geblokkeerd. Hoe kan ik mijn account weer terug krijgen PS ik heb al op unlock geklikt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
5.9K
Inekez1
7 jaar geleden
Jouw Snapchat is permanent geblokkeerd. Permanent betekent blijvend.
Perkament is een dun papierachtig materiaal, gemaakt van huid van kalveren, koeien, geiten, schapen, konijnen of ezels. Perkament is genoemd naar de stad Pergamum in Klein-Azië. Hoe je dit zou kunnen oplossen weet ik niet, ik gebruik nooit snapchat.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Probeer deze link eens: https://accounts.snapchat.com/accounts/login?continue=https%3A%2F%2Faccounts.snapchat.com%2Faccounts%2Funlock

Antwoorden (2)

Niet.
Als je permanent bent geblokt is dat voor altijd.
Je kunt een massabericht sturen dat je bent geblokt op snap en je nieuwe acc.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb 2 maanden geleden mij oude acc per ongeluk verwijderd. Maar ik wil me account graag terug. En ik heb alles al geprobeerd.
Kunnen jullie me aub helpen.