Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

gratis collages maken, waar kan dat?

Ik wil namelijk graag mooie collages maken, maar ik weet niet waar dat kan!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
781

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

probeer photoscape, is een gratis programma voor je pc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom heb ik nu een minnetje gekregen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap ik ook niet. Van mij een +
Photoscape is een prima programma. Misschien handig als je er even een link bij zet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah Haha Here you go:
www.photoscape.m.en.softonic.com/
Met Paint kan het ook.. Beetje Creatief zijn!
Maar ik raad je Indesign aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar: www.picnik.com
daarnaa get started now.!
en daarna moet je heel eventjes wachten
en dan kom je op home. boven staat: home en daarnaast libary . klik je op libary . kom je op verschillende collages. mmisschein si dat wel wat je zoekt? groetjes. Lisa.x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Picasa kan dat ook. Helemaal gratis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook ouderwets knippen en plakken met schaar en lijm. Gebruik afgedankte en dus gratis tijdschriften. Als je het resultaat na afloop scant, ziet het er supermooi uit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thuis, aan de keukentafel. Met een groot vel karton, een stapel oude tijdschriften, een schaar en een potje lijm (en eventuele andere parafernalia om te versieren) kom je een heel eind. En het kost vrijwel niets.

Je kunt natuurlijk ook collages maken van andere materialen ; stof, foto's, verpakkingsmateriaal, macaroni, kruiden, droogbloemen, kerstkaarten, suikerzakjes, wegwerpspullen, je kunt het zo gek niet bedenken.

Een collage is namelijk niks anders dan een opgeplakte verzameling - letterlijk vertaald : lijmwerkje.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ben je niet zo creatief (of niet zo actief) dan kun je natuurlijk ook 'collages' (of liever : bewerkte fotocollages) maken op de computer. Even googelen levert je een schat aan sites op met de mogelijkheden daartoe, en ook met een beeldbewerkingsprogramma (photoshop, paint oid) kom je een heel eind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding