Simkaart wil zich niet registreren op Proximus netwerk in Belgie hoe kan dit?

Sinds ik de Belgische grens over ben gegaan kregen al mijn vrienden een welkomst bericht van vodafone met daar te tarieven en overschakeling van hun mobiele netwerk, ik kreeg echter niks! Ook als ik handmatig het netwerk wil selecteren zegt ie dat me sim geen verbinding toe staat met het netwerk, ik heb me toestel ook al een factory reset gegeven maar lost niks op.... kan iemand me uit de brand helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien staat je telefoon op handmatig netwerk selecteren, wijzig dit naar automatisch netwerk zoeken.
Wellicht lukt het je telefoon dan wel zelf om bij Proximus of een andere Belgische provider aan te melden.