pctablet met webcam?

bestaan er al pc tablets met webcam?
prijs circa 120 euro
wie weet een adres waar ik deze kan kopen?
graag regio midden utrecht
alvast dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Komend jaar zullen er veel Android based tablets op de markt komen, daar zullen er vast veel bij zitten met een webcam, zeker omdat de iPad deze nu niet heeft (en geen USB, geen flash geheugenslot, geen multitasking, geen hdmi). Echter, 120 euro lijkt me wat goedkoop, denk eerder in de 250 tot 400 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

die in de link is de goedkoopste die ik kon vinden
is wel een internetwinkel
en de prijs is 447 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha... Je denkt toch niet dat je een tablet computer kan kopen voor 120 euro!
De enige tablet die echt goed werkt op dit moment is de iPad, maar deze heeft nog geen camera, dan zul tot het voorjaar moeten wachten, dan komt de nieuwe iPad met camera.