Hoe kom ik aan een nieuwe laptop zonder windows 8?

Ik heb geen verstand van computers maar vind windows 8 zo ontzettend lelijk....

What to do?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Het is momenteel "uitverkooptijd" bij de grote electronicazaken.
In deze tijd worden de restanten van oude partijen extra goedkoop in de etalage gezet.
Meestal modellen van een uitgelopen serie worden dan veel aangeboden.
De uitgelezen periode om voordelig tot goedkoop aan een laptop te komen die dan gewoon wel nieuw is maar nog Windows 7 aan boord heeft.

Er zijn ook computer speciaalzaken die restpartijen hebben opgekocht en in deze tijd uitverkopen.
Beetje rondbellen en je loopt er zo tegenaan. Wel doorvragen natuurlijk voor een W7 model anders laten ze je langskomen voor toch een W8 machine.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn zat online shops te vinden die laptops verkopen zonder een besturingssysteem.
Dit drukt de prijs omlaag van een systeem.

Google op Laptopt zonder OS/windows.

kijk eens op bijgevoegde bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat is vooral interessant als je geen verstand hebt van computers. Dan moet je van alles gaan organiseren en los kopen om het ding aan de praat te krijgen. Losse Windows 7 kopen en installeren, benodigde drivers opsporen en installeren.
En wat is dan de winst?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo moeilijk is het ook niet hoor.. Ik had op een van mijn laptops gewoon windows 7 geïnstalleerd en hij vond zelf alle drivers, alles werkte. Ik hoefde alleen de driver voor de video kaart te updaten want dat moet na een tijdje toch altijd. En je kan gewoon los windows kopen voor rond de 90€-100€ bij de paradigit.