Hoe verwijder je BearShare???

Ik vind BearShare echt heel slecht. Ik wou het downloaden om gratis muziek er op te zetten, maar het werkt niet. Nu wil ik BearShare definitief verwijderen maar dat doet hij maar niet. Elke keer komt het weer terug! Hoe kom ik hier vanaf?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijd peer-to-peer-programma's alsjeblieft http://nl.wikipedia.org/wiki/Peer-to-peer buiten dat het dus niet goed werkt is het een ingang voor virussen en spyware op je computer. in plaats daarvan kan je veel beter met torrents werken, veel schoner en wellicht ook sneller.

Antwoorden (3)

Jammer,ik gebruik het al jaren,en heb veel gratis muziek binnengehaald,en nog,je kunt het verwijderen via configuratiescherm,in programma,s en onderdelen.
daar klik je op bearshare,en bovenaan in verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er blijft een .dll van bearshare op je computer staan, die word bij het opstarten van de computer ook opgestart. Dit is moeilijk te verwijderen zonder verstand van computers. Weet je ook vanuit welk applicatie het terug komt ? (bij. de homepage van bearshare komt steeds in internet explorer)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gek genoeg om bearshare te verwijderen zul je het deze keer en nog eens op moeten zetten
dat kan je proberen via systeemherstel als het nog niet te lang geleden is of gewoon via de setup van de site
laatste is het snelste
daarna er even mee spelen de pc af sluiten en opstarten

en daarna weer verwijderen op de normale manier

daarna kan je iets als ccleaner gebruiken om de laatste restjes te verwijderen
ik zelf ben wel weg van de uninstaller van advanced systemcare
dat krijg je gratis bij de scanner versie
let even op dat je niet de scanner met de combi virusscanner download maar de tweede die in de banner komt
daarmee kan je al veel opruimen maar er zit ook de uninstaller bij
maar zoals gezegd je zult bearshare er eerst weer even op moeten zetten omdat hij anders niet meer in de lijst staat
succes
capthavoc