Als ik een bepaalde pagina open doe wordt die pagina meteen doorgeladen naar een andere site, een reclamesite. Hoe kan ik dit blokkeren of oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Heb ik een tijdje geleden ook gehad, erg vervelend. Ik denk, omdat dat bij mij ook was, er een virus of een trojan op jouw computer zit. Zet er even een AVG-virusscan op of ga naar ing.nl/cleaner en download hun virusscan. Dat is een erg goede scan, je ziet gelijk of er een trojan op zit en wordt het gelijk verwijderd. Of anders een professioneel iemand naar laten kijken. Schrik hier niet van, het kan misschien ook iets heel anders zijn, maar bij mij was dit wel het geval.
En nog iets, sla je bestanden snel op in disquette C: stel dat er wel een virus op staat, kan dat dus verwijderd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan een popup blocker eroverheen gooien. ad aware en AVG zijn gratis. En werken wel goed. check wel even of je geen trojan hebt. ( kan je doen met ccleaner

http://download.cnet.com/CCleaner/3000-18512_4-10315544.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
CCleaner is een programma dat geen virussen of andere malware opspoort. Het zorgt er alleen voor dat overbodige bestanden worden verwijderd.
Adblock plus downloaden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het alleen bij die site is kan de site zelf een virus/ spyware hebben.
Je kan even Hitman pro downloaden en over je pc laten scannen.