is er een manier om na het installeren van Win XP via bootcamp (mac) de drivers van mijn macbook pro geinstalleerd te krijgen?

Ik heb een 13" Macbook Pro (versie 2011)
Omdat ik enkele medische programma's bezit die enkel op Windows werken, heb ik win XP op mijn MBP gezet.
Alles verliep vlot.
Echter na het installeren wil ik alle hardware installeren maar dan krijg ik de foutmelding dat dit niet kan voor win XP.
Ik heb al een poging gedaan, zowel met de originele recovery disc als ook met de optie in bootcamp om zelf de drivers op cd te zetten.
Helaas, beide geven de fout.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

heb je voor die medische programma,s specifieke hardware drivers nodig ?
ik zou me niet te druk maken om dingen als videokaart of geluidskaart
als je beeld hebt en geluid dan is dat al voldoende voor de werking van xp ik geloof dat mac de video kaart en geluidskaart misschien anders classificeert dan op de recovery staat
bedenk ook dat de recovery cd ook voor speciefiek die windows pc is gemaakt
ik kan me voorstellen dat je aparte hardware hebt die je nodig hebt voor die medische zaken ?
welke heb je specifiek nodig ?
die update van bootcamp is wel nodig denk ik
maar zoek je dus een speciefieke driver ?

je zou deze eens kunnen proberen op xp onder mac
drivereasy maar ik vraag me af of dat op een mac werkt
wellicht moet je daar ook de sevicepack 2 3 eerst voor installeren
en voor zover ik weet moet je daar eerst de updates voor bootcamp er opzetten
om daarna xp er weer helemaal opnieuw op te zetten
het blijft behelpen vrees ik
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je reactie,
geluid zou ik inderdaad niet nodig hebben. maar de grafische kaart wel.
Het probleem is niet een specifieke driver voor medische hardware.
Het probleem is alle basis drivers voor de macbook pro, van toetsenbord, muis, webcam tot netwerk, grafische kaart, etc.
-Verder bedoelde ik met recovery cd de OS X install disc die normaal moet voldoen om de drivers te installeren. (Win xp cd is geen recovery, maar een officiele Home edition)
-Ook juist nog een controle gedaan en alles is uptodate bij de mac (firmware, bootcamp, etc.)
-je link naar drivereasy werkt helaas ook niet (sinds lan en wlan drivers ook niet werken!)
-Het probleem is en blijft de melding dat de drivers niet op win XP werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas geen oplossing aangeboden.

Andere antwoorden (1)

Twee mogelijkheden:
Of boot weer in OSX en doe een software-update.
Of download bij Apple de Boot Camp for XP update for Boot Camp.
escape