werkbalk bij bachtrack 5 linux is weg hoe kan ik het terug brengen?

Hallo, ik gebruik ook backtrack 5 naast windows7.
Maar ik had prongeluk mijn werkbalk van beneden weg gekregen.hoe weet ik ook niet meer maar hoe kan ik mijn onerste werkbalk terug brengen.ik heb die nodig.
Moet ik het opnieuw instaleren of kan dat via instelingen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik denk dat je het opnieuw moet instaleren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opnieuw installeren lijkt me niet nodig. Ik kan je niet direct antwoord geven, maar Blacktrack 5 heeft KDE als desktop omgeving.

Volgens mij kan je gewoon weer een werkbalk toevoegen, en daar widgets op plaatsen. Staat me zoiets van bij. Weet alleen niet meer hoe dat precies ging. Ben wel eens een werkbalk kwijt geweest, en heb er ook wel eens eentje bij gemaakt.