Hoe krijg ik op Windows 8. direct met Start en niet met Apps?

Als ik op de Windows-toets op het toetsenbord druk start het gelijk met Apps maar ik kan het zo instellen of wijzigen dat het direct met Start begint?
Nu gebeurt het eerst door op het pijltje in de benedenhoek linksonder te klikken maar het moet andersom ook kunnen vind ik.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je extra software draaien om je windows omgeving aan te passen?

Antwoorden (4)

Met het gratis programmaatje Stardock kan dat en heb je zelfs het startmenu als voorheen terug.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het programmaatje 'Shell' dan krijg je ook bij het opstarten je bureau blad en niet het windows 8 scherm
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je Windows 8 update naar 8.1 zit de mogelijk om direct op te strten op het bureaublad in Windows ingebakken. Als je wilt hoef je de tegeltjes dan nooit meer terug te zien. Je kan dit dan instellen in de eigenschappen van de taakbalk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stap 1: Ga naar je bureaublad.
Stap 2: Klik met rechtermuisknop op je bureaublad achtergrond en druk dan op "Eigenschappen".
Stap 3: Zoek naar een optie die "Naar appsweergave gaan inplaats van naar start" ofzoiets dergelijks heet.
Stap 4: Vink het vinkje daarvoor weg.