Hoe word een Xbox 360 geband?

Ik bedoel niet waarom, maar wat doen ze dan dat je niet meer online kunt.

Hoe doen ze het technisch?

En is het ooit terug te draaien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zo'n xbox heeft een kenmerk en dat kenmerk staat in een lijst en die lijst staat jouw gebande xbox en dus daarom krijg je geen toegang... Zo is dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onzin
Dat gaat allemaal online. En ik denk dat dat strikt geheim is anders wordt de Xbox misschien gehackt. Maar het zal wel terug te draaien zijn. Misschien is dat niet makkelijk en zal je je Xbox naar microsoft op moeten sturen om het te maken als het perongeluk was.

Toevoeging:
Met de wii maken ze updates en als je zo'n update instaleert en je bevat een Homebrewchannel of iets anders illegaals op je wii zal je je wii niet meer aan kunnen zetten, of al die illegale dingen verwijdert worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedere netwerkkaart heeft een uniek adres, Niet het IP-nummer, maar het zg. NIC adres. Waarschijnlijk komt het adres van een gebande Xbox in een soort zwarte lijst voor en stuurt een Xbox zijn adres mee bij het aanmelden.