Welke back-up variant moet ik kiezen bij windows 7, als ik alleen Windows 7 wil backuppen, en NIET mijn bestanden?

Ik kan een:
-Systeemkopie maken
-Backup
-Systeemherstelschijf

De ene zegt dat ik een herstelschijf moet maken, de ander zegt dat ik een backup moet maken, en weer een ander zegt dat ik dan een systeemkopie moet maken.

Wie moet ik nu geloven?

Toegevoegd na 5 minuten:
MAAR IK WIL ALLEEN EEN BACKUP VAN WINDOWS!
Mijn bestanden kan me weinig schelen als dat weg is...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je moet een systeem back up maken.
Als je een back-up maakt kopieer je ook je bestanden en als je een herstelschijf maakt gebruik je die om een fout te herstellen maar dat is geen copy van je systeem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

-een backup maak je van je bestanden (zonder win7),
-een systeemkopie is een exacte kopie van je harde schijf (dus met bestanden en win7)
- een systeemherstelschijf is een backup van win7 + je programma's.

Je moet dus voor systeemherstelschijf kiezen.