kan ik dit veranderen in Windows 8 Consumer Preview?

Windows 8 Consumer Preview werkt prima. Alleen opeens zijn de ´E-mail en agenda functies´ in het Duits, maar alle instellingen staan op Nederlands/Engels. ik weet wel dat de email en agenda functie tot één pakket horen. is hier een andere instelling voor?

Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Je hebt gelijk, mijn kalender is duits... wat raar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb hetzelfde probleem! Mail is duits, maar ook wat andere instellingen..

Antwoorden (1)

Omdat het om een testversie gaat, werkt nog niet alles helemaal naar behoren. Zo nu en dan loopt jd tegen een foutje in het besturingssysteem aan. Zo werd bijvoorbeeld tijdens het testen alles uit het Windows Account in het Duits weergegeven. Dit euvel werd verholpen door Engels als extra taal toe te voegen in het configuratiescherm.

(Ook gaat het mis als u met Internet Explorer 10 een site als YouTube bezoekt. Onschuldige en onvoorkomelijke bijkomstigheden.
Wat echter niet goed te praten valt voor Microsoft, is dat de Xbox- en Music-app niet werken vanwege regiorestricties. Na het opstarten van de app wordt om een inlog gevraagd, na het inloggen verschijnt een foutmelding, want we bevinden ons in de verkeerde regio. Deze onzinnige regio-opdeling van Microsoft bederft de belevingservaring van vele testgebruikers.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het bovenstaande is een citaat van de website van www.computertotaal.nl, ik denk dat de website bedoeld dat de taal van Youtube niet standaard Nederlands is door dit zelfde regiobeleid. Echter het probleem van u is het feit dat de Metro UI Browser (Internet Exlorer 10 Metro) geen flash ondersteunt, je kunt dus alleen video's in HTML5 bekijken. Je moet hiervoor HTML5 aanzetten (zonodig inloggen met je Youtube account).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eh, ik weet niet of je het zo gemakkelijk kan zeggen. Maar HTML5 is gewoon een nieuwere, snellere en veiligere manier om entertaiment weer te geven op je computer, tablet of smartphone. HTML5 moet uiteindelijk flash volledig doen vervangen.