Waarom kan ik mijn Iphone 4s niet updaten naar IOS8?

Hallo

ik haal mijn Iphone 4s uit de kast (na enige tijd) en start hem terug op en zet hem op fabrieksinstellingen, nu wil ik hem updaten naar IOS8, normaal zou dat moeten lukken, maar als ik het probeer via instellingen zegt hij dat IOS 7.1.2 de meest recente is, dezelfde melding krijg ik als ik hem probeer up te daten via Itunes op de pc. Na een week wachten en hopen dat de oplossing wel uit de lucht zou vallen, gaat het nog steeds niet.

Veel apps werken niet meer op die IOS7, dus hoe krijg ik hem toch naar IOS8 geüpdatet?

Dank

7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Weet je ZEKER dat het een 4S is en geen 4 ?
Heb hier gisteren net weer eentje geupgrade naar 9.3.3 (was al een tijdje 9). http://www.iculture.nl/nieuws/ios-9-installeren-iphone-ipad-voorbereiden/ Ik zie wel wat linkjes naar het updaten van een Iphone 4 naar iOs 8, maar dat ziet er allemaal niet helemaal goed uit (hacks, jailbreak etc) dus daar zou ik persoonlijk niet aan beginnen).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.evad3rs.net/2014/09/ios-8-iphone-4-how-do-i-install.html

Antwoorden (1)

Ik geloof dat je bij iPhones per versie dient te updaten. Je zult dus alle ipsw-bestanden voor de versies moeten downloaden en steeds een voor een via iTunes moeten installeren. Hopelijk wil Apple's verificatieserver ze nog verifiëren...