mijn ipod kan sinds een vriend van mij op zijn laptop op onze wifi gezeten heeft niet meer op onze wifi hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dan heeft die waarschijnlijk tijdelijk een ander netwerk ingesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even netwerk laten detecteren
moet je wel je wap/wps code weten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het volgende:
Probeer het eens met een andere laptop, dan weet je of het aan je ipod ligt of de wifi router.
Zit het hem in de router:
Zet de wifi router eens uit en weer aan.
Zit het hem in de ipod, gooi de wifi configuratie er uit en maak een nieuwe verbinding.

Ik ga er vanuit, dat je vriend het wachtwoord niet heeft aangepast?
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb thuis een ipad (super leuk) Ik merk soms ook dat het niet meer werkt. Dan sluit kies ik bij instellingen voor wifi en kies en zet het wifi hendeltje uit. Daarna zet ik hem terug aan. Kies ik de juiste wifi verbinding en het werkt weer.

Maar als dat niet werkt, heb je thuis op een gewone pc wel wifi verbinding?

Zo ja, dan licht het niet aan je vriend, maar aan je ipod (ik denk dat je vriend daar niet is aangekomen)

Zo nee, Dan licht het aan je router. Reset hem een keer, helpt echt.

Ps: als je ipod alleen op internet wifi wekt dan kan het zijn dat je router over verhit is. Gwn 5 min de stekker er uit halen.

Ik hoop dat het lukt, want het is erg als je de ipod zonder internet hebt!

Succes!