Zou ik een verhoging voor mijn PC kunnen bouwen met LEGO?

Het klinkt raar.. Maar ik krijg het gevoel dat op de grond in mijn kamer het meeste stof ligt. Ik wil mijn PC dus iets hoger van de grond hebben. Is het mogelijk en veilig om een standaard te bouwen met LEGO? Ik bedoel iets heel simpels, 4 poten, misschien 1 in het midden, en een platform met randjes zodat ie er net vanaf glijdt.
Ik ben niet zo handig met hout etc. Maar heb heel veel lego. Ik hoop dat dit iets kan worden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja hoor, dat moet uitstekend lukken ; lego is sterk en stabiel bouwmateriaal, dat wel meer gewicht kan dragen dan alleen een computer. Ik zou alleen niks met pootjes bouwen, maar gewoon een solide "muurtje" rondom, en daar dan eventueel een plaat op (kan ook een plaat hout zijn trouwens). Ook is het wellicht handig "dubbelsteens" (dus vier "punjes" diep ) te bouwen.

Ja hoor. Zal prima lukken. Bouw zoals een muur van een huis: stenen half overlappend. Beter maak je ook een kruisprofiel onder het midden van je pc

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100