Hoeveel kost zo''n Recovery cd? en waar kan ik het krijgen?

ik heb namelijk een HP pavilion dv7-1240ed met Windows Vista Home Premium SP2, en de product code onder mijn laptop is onleesbaar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de code kan vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Deze heb je niet nodig inderdaad. Als je je pc terug wilt krijgen dan kom je er bij hp door de pc opnieuw op te starten, en op F11 te drukken.

(bij mijn hp pavilion tenminste F11, maar dacht bij alle hp's)

Dan kom je in een menu en kan je kiezen wat je wilt doen, waaronder dus herstellen naar fabrieksinstellingen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Tekst uit de bron:

HOE KOM IK IN HET RECOVERY MENU VAN DE DV7-4040ED?

Gebruik hiervoor bij het opstarten van de dv7-4040ed de toets F11.
Je komt nu in het recovery-menu. Hier volg je de stappen om de dv7-4040ed terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Let er op dat je een back-up maakt van alle gegevens en programma''s, aangezien een recovery alle data op je harde schijf wist.

P.S. Je noemt de DV7.. dus zal de DV7-4040ED er niet veel van verschillen, tenminste niet in de manier waarop hoe je in de recovery komt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan ik recovery cd van een acer laptop gebruiken op die van hp? Ze zijn allebei het zelfde OS, Windows Vista Home Premium.
kan ik die van de acer gebruiken op hp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat zal niet lukken.

Andere antwoorden (4)

1 een recovery cd heb je waarschijnlijk niet nodig, die staat waarschijnlijk op een niet-zichtbare partitie op je HDD.

2 De code is te vinden met een programma als: http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die code is niet hetzelfde als wat er onder staat, en ik heb veel progamma''s uitgetest, die geven allemaal de zelfde code terwijl, het niet de zelfde is als de sticker onder het laptop, namelijk te controleren doordat een stukje te leesbaar is en niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou niet uit moeten maken, als dit een code is die nu werkt dan zal die straks ook werken. Als je trouwens recovery-partitie gebruikt hoef je niet eens die code in te voeren.
als je windows nog werkt ook al is het met gebreken dan heb je geluk met die jelly bean kan je die wel vinden

Maar als je nog nooit die recovery gemaakt hebt
dan zit er waarschijnlijk nog steeds dat speciefieke merk gebonden recovery brand programma dus waarschijnlijk
HP recovery ??

Als je windows niet goed werkt
volg dan de stappen van de vorige antwoord gever
en herstel je windows daarmee
dan komt ook dat recovery programma weer terug
en brandt dan meteen die recovery set 3 tot 4 dvd nodig
en je serie nummer vindt je gelukkig nog wel met jellybean

als echt niets meer werkt moet je contact opnemen met HP en een set bestellen
maar misschien is dit wel het moment om over te stappen op windows 7
capthavoc
12 jaar geleden
De code staat ook gewoon bij je computer, druk op start dan rechtermuisknop op computer en dan eigenschappen, en dan scroll je naar beneden en daar staat je product key.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier een herstel cd van HP besteld: https://www.best2serve.com/page/rcd_landing
Dat kostte toen 38,50 euro.
Pieter2011