Is het normaal dat als ik een game op me laptop speel hij meer geluud blijft maken en warm wordt ??

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja dat is normaal. Als hij dat eerst niet deed, even een stofzuiger tegen de luchtgaten aanhouden. Dan blokkeert het stof namelijk de warmteafvoer van de laptop, en moet hij harder blazen om zijn warmte kwijt te raken. Wel eerst laptop uitzetten als je gaat stofzuigen!

ja een game vergt gewoon meer van je machine geheugen harde schijf bewegingen en videokaart wel een verschil als je allen patience speelt of een hoog grafisch game als call of duty of zoiets zeker een laptop is niet erg geschikt om dit continu aan te kunnen

dat is logisch; Als je een game speelt belast je de CPU meer. die dan heter wordt, waardoor de ventilator harder gaat draaien. Daardoor maakt hij meer geluid. Je zult daarnaast ook zien dat de accu ook sneller leeg is. ik weet niet wat voor een processor jij hebt maar van de Intel core i7 is bekent dat die bij meer belasting snel heter wordt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100