waarom kan ik na de eerste break niet meer kijken?

ik wil graag afleveringen bekijken op sbs 6 gemist onderin staat dan zo'n tijdsbalk je ziet dan ook wanneer er een brak is toen er op tv nog reclame bij zat
maar dan is er na zo'n 7 minuten een break en dan krijg ik zwart beeld en dan loopt de website vast hoe krijg ik dit weg zodat ik de gehele aflevering kan zien ???

Toegevoegd na 26 seconden:
brak = break

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

ik heb dat wel eens op een andere site maar dan is het zo dat ik na de helft van de film moet gaan betalen.. dus ik weet niet of dat het geval is, want dat lijkt me nogal onlogisch bij sbs6