Is er een website met overzicht van tankstations met een 24uurs shop?

Dus niet dat ik alle verschillende websites van pompstations af moet gaan om te vinden en het gaat dus echt om de shop en niet de pomp alleen, waar ik dus eventueel een fles cola kan kopen om 2 uur snachts.

11 maanden geleden
in: Internet
1.2K
Pieterke
11 maanden geleden
Waar? In het hele land?
Lijkt het je niet handiger om een koelboxje voor in de auto te kopen en een voorraadje cola aan te schaffen?
Ritsuka
11 maanden geleden
Kun je niet beter zoeken op 'nachtwinkel' in de binnenstad?
Pieterke
11 maanden geleden
Ik bedoel dus voor als je 's nachts op pad bent met de auto. En zoals Ritsuka ook zegt, kun je beter op 'nachtwinkels" zoeken.
sterredag
11 maanden geleden
Het ging me niet om het feit dat ik dan een fles cola wil kopen. Het ging me om het feit dat dat dan zou kunnen!! Dat geeft een uitleg over wat ik zoek. Iets waar dat kan dus. Misschien wil ik wel een liter olie kunnen kopen voor mijn auto. OF ruitensproeiervloeistof. Bovendien... Als je een nachtwinkel weet te vertellen in de achterhoek / oost gelderland, vind ik je een knappe jongen ( of meid of er tussenin of erbuiten) Mijn vraag is of er ergens een overzicht is waar ik kan zoeken of een tankstation MET 24 uursshop op kan vinden. Mijn vraag is niet waar kan ik 24 uur per dag cola kopen.
Ritsuka
11 maanden geleden
Kijk, nu geef je meer informatie waar mensen wat mee kunnen. Al die dingen kunnen wij niet ruiken.
jc54
11 maanden geleden
Ik denk dat je dan toch per benzinemerk moet zoeken, dus dat Shell niet zal publiceren wanneer/waar BP een 24 uursshop heeft.
sterredag
11 maanden geleden
@jc54 dat snap ik dat Shell dat niet publiceerd voor BP, maar aangezien er ook websites zijn waar je kan zien wat de benzineprijs is om een bepaald tijdstip doorgegeven. Er websites staan waar ik tarieven kan vinden van verschillende energieleveranciers, zorgverzekeraars, andere verzekeringen etc... Vraag ik dus of er ergens een website is waar ik eenvoudig kan zoeken naar tankstations waarbij de SHOP 24 uur open is.
SimonV
11 maanden geleden
Mager resultaat: vijf open tankshops op doorgaande wegen in Rijswijk, Den Haag, Rotterdam, Spijkenisse en Den Bosch.
https://www.tankpro.nl/tankshop/2018/05/04/24-7-openstelling-tankshop-werkt-niet-op-elke-locatie/
sterredag
11 maanden geleden
@SimonV eigenlijk toch wel apart dat er zoveel te vinden is en verzameld wordt, maar blijkbaar heeft dus niemand bedacht dat dit handig zou kunnen zijn. Terwijl het toch handig kan zijn om te weten waar je midden in de nacht bepaalde dingen kunt halen.
TurfGraver
11 maanden geleden
Tja, wellicht omdat daar zeer weinig belangstelling voor is.
Begin er zelf 1 zou ik zeggen.

Antwoorden (1)

Voor Nederland kun je een app downloaden die DirectLease heet voor op je smartfoon, ik gebruik die al jarennnnnn
Als je die erop gezet hebt kun je de brandstofprijzen vergelijken in jouw woonplaats.....of waar je ook bent.
Als je een pomp ziet en erop drukt zie je de info staan of ie bemand is of niet, open of gesloten, welke brandstoffen ze verkopen.
Als ie bemand is zie je de tijden, bijvoorbeeld Tanken 24u/dag, 7dag/week.
Dan zie je ook of er een winkel is,autowasgelegenheid,verse broodjes of aanhangwagenverhuur etc...

En voor Duitsland gebruik ik de app mehr-tanken en je hebt daar ook nog clever tanken
Nog een aanvulling voor direct-lease, hoe goedkoper de benzine des te groener wordt ie aangegeven, dus rood is de duurste met tanken.
Toegevoegd op 5 mei 2023 22:02: tekst
Plaatje bij antwoord
Verwijderde gebruiker
11 maanden geleden
sterredag
11 maanden geleden
Maar kun je de zoektocht ook zo selecteren dat hij alleen tankstations laat zien met een 24 uurs shop? Want het is geen doen om elk tankstation maar aan te klikken. Er zijn heel veel tankstations. Het gaat om het vinden van tankstations met een 24 uurs shop. Dat is de vraag. Ik wil geen benzineprijzen weten, het maakt op zich niet uit of er een shop is, als die shop niet 24 uur open is. Maar ik schijn nergens te kunnen selecteren op de openingstijden van de shop, alleen op die van het tankstation.