Ik krijg op mijn PC een icoon met een uitroepteken: geen internettoegang. Hoe komt dat en wat kan ik daar aan doen?

Als ik mijn computer opstart en ik kijk rechtsonder voor internet dan zie ik een soort van computer met een uitroepteken.
als ik mijn muis erop houd staat er: geen internettoegang.
hoe komt dat? en wat kan ik er aan doen?

Toegevoegd na 47 seconden:
de pc is niet aangesloten met kabel maar met wifi

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig ook ziggo bij ons valt het sinds 2 dagen af en toe weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is af en toe en dan meot ik mijn pc opnieuw opstarten.
soms doet hij het en soms moet ik het weer opnieuw opstarten.

Antwoorden (2)

Zet je router uit! en weer aan ! Vaak helpt dat . Check je router zit de stekker er wel goed in ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan ook gewoon pc opnieuw opstarten dan doet hij het, maar ik wil dat ik gewoon gelijk op internet kan als ik mijn computer opstart.
Probeer eens van je netwerk 'uit te loggen' en weer inloggen d.m.v. de beveiligingssleutel.

Als dit niet werkt zou je even kunnen kijken of je internet het wel doet op andere computers.

Zo niet, reset je router even zoals hierboven staat. Meestal moet je met een saté stokje even 10 seconden de reset knop inhouden.